Terugkijken Data Driven Engagement

#advanced-technologies

Op 12 november gaven wij de webinar over Data Driven Engagement. Hoe gebruik je data om nieuwe klanten te bereiken, bestaande klantrelaties te ontwikkelen en hun klantwaarde te verhogen? Bekijk de webinar hier terug.

Voor het ontwikkelen van een 360 graden klantbeeld kunnen we onze gangbare klantgegevens vandaag de dag verrijken met talloze andere bronnen. Van sensordata uit IoT toepassingen tot alle mogelijke social media streams. Met zo’n enorme big data berg ligt de uitdaging vooral in het focussen. Met welke data kunnen we de conversieratio verbeteren, de Customer Lifetime Value optimaliseren en churn rates verlagen? En hoe pakken we dat aan? Op die uitdagingen gaan we uitgebreid in tijdens ons komende BusinessBase webinar.

Onze specialisten helpen je bij de volgende vragen:

  1. Hoe ontwikkel je een slagvaardige data driven engagement aanpak? Wat wil je bereiken, hoe kunnen we dat realiseren en het effect meten?
  2. Hoe zetten we het Power Platform en Dynamics 365 effectief in om data driven te werken?
  3. Hoe kunnen we onze aanpak bovendien constant evalueren en verbeteren? Hoe zetten we gereedschappen als a/b testen, AI en Machine Learning daarvoor in?

Veel organisaties worstelen met data driven marketing. Er wordt heel veel geanalyseerd en gerapporteerd. Echter klanten merken er weinig van. Hoe komt dit? En wat kun je eraan doen om echter waarde te creëren met waardevolle engagement? Hans Molenaar van Beeckestijn Business School is betrokken bij diverse Datadriven, CRM en Customer Experience opleidingen en zal zijn visie en ervaringen delen. Hij zal ingaan hoe organisaties veel meer waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf uit data driven customer engagement kunnen halen. In dit webinar worden een aantal praktische voorbeelden gepresenteerd zodat je hierna weet wat data driven werken in houdt. En krijg je concrete handvatten om de eerste stappen te zetten.

Bekijk onderstaand de video.