De diepte in
met onze thema's

Microsoft Omnichannel
Ticketing of casemanagement nog de normale gang van zaken binnen jouw service organisatie? Dat kan anders. Met Omnichannel van Microsoft is het mogelijk het klantcontact op alle plekken van de organisatie te…

Microsoft Dynamics 365 CRM
Onder de noemer Dynamics 365 heeft Microsoft haar bedrijfsapplicaties getransformeerd tot een samenhangende suite die alle bedrijfsprocessen – van productontwikkeling tot marketing en sales – ondersteunt. Dynamics 365 Customer Engagement verzorgt daarbinnen…

Optimaliseer processen, bedien klanten op maat en ontdek kansen
Naast eenvoudig beheer van klantgegevens zorgt Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement ook voor een optimalisatie van je CRM processen. Met behulp van Dynamics kunnen we processen automatiseren en integreren met andere back-…

De kracht van een 360 graden klantbeeld
Met een 360-graden klantbeeld krijg je een holistisch klantprofiel met klantdata vanuit verschillende kanalen en systemen. Door al die data vanuit alle touchpoints te aggregeren krijg je inzicht in wat wel en…