De diepte in
met onze thema's

Filter op:
Omnichannel Microsoft

Microsoft Omnichannel

Ticketing of casemanagement nog de normale gang van zaken binnen jouw service organisatie? Dat kan anders. Met Omnichannel van Microsoft is het mogelijk het klantcontact op alle plekken van de organisatie te

Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 CRM

Onder de noemer Dynamics 365 heeft Microsoft haar bedrijfsapplicaties getransformeerd tot een samenhangende suite die alle bedrijfsprocessen – van productontwikkeling tot marketing en sales – ondersteunt. Dynamics 365 Customer Engagement verzorgt daarbinnen

Optimaliseer processen, bedien klanten op maat en ontdek kansen

Naast eenvoudig beheer van klantgegevens zorgt Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement ook voor een optimalisatie van je CRM processen. Met behulp van Dynamics kunnen we processen automatiseren en integreren met andere back-

Effectief persoonlijke klantrelaties opbouwen met Customer Insights

Klantdata vormen de basis van je klantrelaties en CRM strategie. De conversierate verbeteren, de lifetime value optimaliseren of churn rates verlagen, het valt of staat met data. BusinessBase helpt je om relevante

Een klantgerichte houding, gedragen door je hele bedrijf


Het succes van elk bedrijf staat of valt bij het vermogen om klanten te vinden, te binden en te behouden. Dat vraagt om een klantgerichte houding die door het hele bedrijf gedragen

Maak je marketing persoonlijker, intelligenter en effectiever met Marketing Automation

De beste marketing voelt niet als marketing. Het is een attente boodschap op het juiste moment, een slimme tip terwijl je net voor een belangrijke keuze staat of een vraag waardoor je