Thema

Optimaliseer processen, bedien klanten op maat en ontdek kansen

#crm-solutions #crm-for-public

Naast eenvoudig beheer van klantgegevens zorgt Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement ook voor een optimalisatie van je CRM processen. Met behulp van Dynamics kunnen we processen automatiseren en integreren met andere back- en frontoffice-applicaties. Ook kunnen we heel eenvoudig exact díe functionaliteit en data toegankelijk maken die voor jouw bedrijf belangrijk zijn. Op deze manier maken we je Engagement Management processen niet alleen efficiënter. Het heeft ook een positieve invloed op de bedrijfscultuur. Mensen kunnen informatie eenvoudiger met elkaar delen, effectiever samenwerken en elkaars werkgebied beter gaan begrijpen.

CRM procesautomatisering

Door terugkerende taken te automatiseren neemt de administratieve ballast af. Met Dynamics hebben we daar talloze mogelijkheden voor, onder andere via ondersteunende CRM tools als PowerApps, Click Dimensions en Adobe Campaign. Hiermee zorgen we binnen onze CRM omgeving voor onder andere geautomatiseerde leadopvolging en marketing. Dankzij de integratie met Office 365 beschik je over volwaardige document managementprocessen en ook zijn er geautomatiseerde koppelingen met sociale netwerken als LinkedIn. Waarbij service automation zorgt dat je de bedrijfsprocessen kan opschalen zonder de inzet van extra personeel.

CRM procesintegratie

Door Customer Engagement Management te integreren met andere back- en frontoffice-applicaties voorkomen we dat gegevens dubbel ingevoerd moet worden. Zodat iedereen met een sales- of servicerol zich volledig kan richten op de klant en altijd beschikt over de actuele gegevens. Door de pijlsnelle ontwikkelingen van de afgelopen jaren op het gebied van CRM software zijn er volop integratie mogelijkheden. Met een ‘out of the box’ oplossing als Dynamics kan een CRM systeem worden ingericht op basis van de specifieke wensen van jouw organisatie met je eigen business processen. Dat levert tal van voordelen op.

Dankzij deze ingebouwde flexibiliteit kan je CRM systeem eenvoudig worden afgestemd op de verschillende afdelingen binnen de organisatie. Zo zal een sales medewerker andere prioriteiten hebben dan een collega die belast is met service & aftersales. Door meerdere gebruikersrollen aan te maken kan een CRM simpel worden ingericht voor verschillende afdelingen. Daarbij beschikt iedereen eenvoudig toegang tot de voor hem of haar belangrijke data. Dit zorgt voor een betere adoptie van je CRM omgeving en voor een effectievere CRM inzet op de lange termijn.

Slimme CRM processen met de juiste functies en data

Met Dynamics beschikken we over een enorme set aan features. Daarmee kunnen we een grote hoeveelheid klantinformatie en andere data verzamelen, verwerken, beheren en gebruiken. Dat is mooi maar tegelijkertijd ook een stevige uitdaging. Sommige functies en data zijn voor jouw organisatie misschien minder relevant, terwijl andere zaken juist een centrale rol spelen. We helpen je om met je CRM oplossing je eigen business procesflows samen te stellen waarin de voor jouw belangrijke functies en data centraal staan en eenvoudig toegankelijk zijn. Dat betekent dat het voor gebruikers ook makkelijker (en leuker!) wordt om deze gegevens te verwerken, en dat de data meer waarde creëren voor de organisatie.

De resultaten:

  • Bedien klanten op maat
  • Laat de organisatie efficiënter werken
  • Ontdek bij welke klanten de knelpunten en kansen liggen
Let’s
connect!

Vrijblijvend sparren met één van onze experts?
Bel Martijn Vosmeer. Telefoon 030 2415538.