Wat we doen

Wij verbeteren alle processen rondom Customer Engagement
Aanpak

Bewezen aanpak voor greenfield, legacy migratie en second chance projecten

Een goedlopend systeem waarbinnen inkoop, verkoop, leadgeneratie, marketing en service perfect op elkaar afgestemd is, staat of valt bij een doeltreffende aanpak. BusinessBase heeft een ruime ervaring met Customer Engagement implementatie- en migratieprojecten. Soms betreft dat greenfield projecten van een nieuwe Marketing en CRM oplossing. Maar even vaak gaat het om legacy migraties. Daarnaast wordt BusinessBase vaak ingezet voor zogeheten Second Chance implementaties en het overnemen van lopende projecten. Customer Engagement projecten vereisen vaak specialistische kennis en ervaring waarover alleen BusinessBase beschikt.

Vernieuwingstrajecten beginnen we vaak met Customer Engagement en CRM strategie workshops. In een intensief traject worden bedrijfsstrategie en klantvragen vertaald naar een concrete Customer Engagement en CRM strategie en haalbare projecten. BusinessBase neemt vervolgens de verantwoordelijkheid voor het volledige project. Met een bewezen scrum aanpak voor Customer Engagement projecten, een duidelijke ‘standaard, tenzij’ ontwerpfilosofie en een klantgerichte adoptie- en trainingsaanpak.

 

Continuous Innovation

Constant verbeteren van Customer Engagement oplossingen Met onze BusinessBase Continuous Innovation dienstverlening houden we de Customer Engagement oplossingen van onze klanten constant up-to-date. De markt verandert immers continu en technologische innovaties gaan ongekend snel. Door onze kennis van de laatste technische vernieuwingen en voortdurende afstemming met klanten over nieuwe eisen en wensen, zorgen we voor een klantomgeving die wekelijks of zelfs dagelijks wordt bijgewerkt.

BusinessBase beheert hiervoor een geavanceerde OTAP straat waarop we volcontinu updates van onze Customer Engagement oplossingen testen en uitrollen. We vernieuwen en verrijken de customer journey, automatiseren de standaard taken en zetten nieuwe technologie in waar mogelijk en gewenst. Door een uitgekiende DevOps aanpak met de juiste processen en tools garanderen we een korte time-to-market en volledige controle over het ontwikkel, test en deployment proces.

Oplossingen

Maak het verschil met Customer Engagement van BusinessBase

Premium partner

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.