Van CRM naar Customer Engagement Management?

Vandaag de dag gaat het om de interactie die jij met je prospects en klanten hebt – op het juiste moment en via de juiste kanalen. Om de ervaring die je je klanten biedt en om de aandacht die je ze geeft. In dit e-book ontdek je hoe je je klanten deze ervaring kunt gaan bieden.

Download het e-book: Van CRM naar CEM

  • Meet en verbeter de klantervaring
  • Verbeter de bediening en ontwikkeling van de klant
  • Vergroot je inzicht in de klantreis
  • Verhoog je leadconversie

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Factsheet van CRM naar CEM

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.