Onze kennisbank

Blog

Microsoft Build: nog meer AI of nu echt slimmere applicaties?

Vorige week vond Microsoft Build plaats, een van de ‘grote drie’ Microsoft evenementen, jaren terug vooral

Lees verder
Blog

Microsoft Fabric: Voor iedereen dé place-to-be

In mijn vorige blog Microsoft Fabric: Waarom Less juist More is heb ik gekeken naar de

Lees verder
Blog

Microsoft Fabric: Waarom Less juist More is

Data, er is in onze huidige tijd niet aan te ontkomen. De inschatting is dat we

Lees verder
Blog

De kracht van omnichannel: zo beweeg je van losse oplossingen naar één platform

Benieuwd hoe je jouw klantenservice naar een hoger niveau tilt? Onze expert Robbert Jacobs neemt je

Lees verder
Blog

De nieuwste Copilot voor Dynamics 365 functionaliteiten | Release Wave 1 – 2024

Door Michel van den Brink Als Technical Architect kijk ik altijd erg uit naar de release

Lees verder
Blog

2024 Release Wave 1 Microsoft Dynamics 365 De belangrijkste verbeteringen voor het KCC

Door Frank Jan Koole In dit artikel onderzoeken we de recente toevoegingen aan Dynamics 365 die

Lees verder
Blog

Hey Google, hoe gebruik ik Voice op mijn Customer Service afdeling?

Als je deze vraag aan Google of een andere Smart Assistant stelt krijg je helaas geen

Lees verder
Blog

Event Marketing, de trends voor 2023

Corona heeft voor marketeers nieuwe uitdagingen gecreëerd. Hoe kun je in een volledig digitale wereld toch

Lees verder
E-book

Omnichannel klantenservice

Het échte gesprek vervangt ticketing en casemanagement. Omnichannel van Microsoft biedt de perfecte software om jouw

Lees verder
Blog

Releasewave 1 2022 Sales

Meer verkopen door inzicht in je klanten? Dynamics 365 Sales geeft sales medewerkers alle tools om

Lees verder
Blog

Introductie Release Wave 2 2021

In oktober 2021 start Microsoft zoals inmiddels gebruikelijk met het uitrollen van een Release Wave. In de

Lees verder
Blog

Lead nurturing is net als Tinder daten!

Je kent allemaal wel die vriend die veel energie en tijd steekt in het krijgen van

Lees verder