Thema

Marktleider in Customer Engagement

#crm-solutions #crm-for-public

Onder de noemer Dynamics 365 heeft Microsoft haar bedrijfsapplicaties getransformeerd tot een samenhangende suite die alle bedrijfsprocessen – van productontwikkeling tot marketing en sales – ondersteunt. Dynamics 365 Customer Engagement verzorgt daarbinnen alle klantgerichte processen, van marketing en sales tot customer service. ‘Mobile First en Cloud First’ uiteraard.

De flexibele, modulaire architectuur, integratie met toepassingen als LinkedIn en Office, en de mogelijkheden om flexibel eigen rapportages en apps te ontwikkelen via onder andere PowerBI en PowerApps maakt Dynamics een vanzelfsprekende marktleider in analyses van Gartner en andere analisten. De keuze voor Dynamics is dan ook steeds vaker een gegeven. Waar het vandaag de dag écht om gaat is hoe je optimaal gebruik maakt van deze omvangrijke suite. En hoe je up-to-date blijft met alle innovaties. Dat lukt alleen met een partner die niet enkel Dynamics ondersteunt, maar een die Dynamics ‘in de genen’

Microsoft Dynamics CRM 365: de basis voor sales, marketing en service

Microsoft Dynamics 365 CRM is gericht op het verbeteren van de klantervaring. Door betrokken de dialoog met klanten aan te gaan op basis van Customer Insights kun je op het juiste moment de juiste informatie delen met Marketing Automation. Zo kun je je klanten proactief verrassen door alle klantinteracties via alle touchpoints te integreren in een 360-graden view. Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement is volledig geïntegreerd met Office 365, Azure Services, Cortana Intelligence, Power BI en Skype.

Microsoft Dynamics 365 CRM in 1 minuut

Iedereen kan snel aan de slag met Microsoft Dynamics CRM

BusinessBase biedt als Microsoft Dynamics 365 competence center de strategie, tools en implementatie aanpak om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen.

Let’s
connect!


Bel . Telefoon .