Onze kennisbank
Customer Engagement Strategie
CRM & Customer Engagement Strategy BusinessBase doet niet aan dikke, dure documenten. Wel helpen we met…
Lees verderBusinessBase Marketing Automation Framework
Marketing automation zorgt dat je vandaag de dag alle onderdelen van je customer journey kunt personaliseren…
Lees verderE-mail onderwerpregel: 8 tips en voorbeelden uit de praktijk
Als jij ’s avonds je privé inbox opent, wat zie je dan? Een volledige how-to-video van…
Lees verderMarketing Automation binnen je huidige marketing strategie
Op het Internet zijn er vele definities te vinden van het woord Marketing Automation. Als je…
Lees verderAdoptie van Microsoft Dynamics CRM
Vele organisaties worstelen hier echter wel mee, hoe krijg ik de gebruikersgroep nu aan de slag met CRM?…
Lees verderCustomer Insights : Ontdek het gedrag van jouw klant en krijg direct meer inzicht
Met krachtige tools voor Data Unification ondersteunt Dynamics 365 Customer Insights de creatie van een uniform…
Lees verderMarketing Automation in de praktijk
Bij de meeste organisaties zijn de voordelen van Marketing Automation ondertussen wel bekend: Klanten relevante gepersonaliseerde boodschappen sturen op…
Lees verderDe kracht van standaard CRM oplossingen
Kun je met standaard CRM oplossingen optimaal je klanten bedienen? Veel mensen reageren instinctief met ‘Nee’.…
Lees verderBetekenisvolle, virtuele connecties
Samen met sales evangelist Jarco Penning neemt BusinessBase in deze webinar mee in de wereld van virtual…
Lees verderCRM voor de lokale overheid
De kern van ontwikkelingen voor de lokale overheid is om inwoners en organisaties actief te betrekken bij…
Lees verderCustomer Journey Mapping
Je kunt tegenwoordig niet meer om customer journeys heen. Marketing- maar ook sales afdelingen hebben steeds…
Lees verderAdoptie: om doelen te bereiken
Vaak wordt een CRM-systeem na oplevering niet zo veel of goed gebruikt als verwacht. Dat is…
Lees verder