Onze kennisbank
2024 Release Wave 1 Microsoft Dynamics 365 De belangrijkste verbeteringen voor het KCC
Door Frank Jan Koole In dit artikel onderzoeken we de recente toevoegingen aan Dynamics 365 die…
Lees verderDe 3 toepassingsgebieden voor Data & AI binnen customer service
Door Timo Bax In de afgelopen twee decennia heb ik het voorrecht gehad om talloze bedrijven…
Lees verderNuance & Microsoft D365: hoe spraakherkenning customer service gaat veranderen
Door Veronika Hnatyshena Al sinds ik me kan heugen vind ik technologie geweldig. Ik durf mezelf…
Lees verderEen robotstofzuiger in Dynamics Customer Insights en nog veel meer!
De nieuwe releasewave voor Customer Insights is weer aangekondigd met een heleboel mooie dingen. Niet persé…
Lees verderOntdek de toekomst van Customer Service met onze CEO Oedse de Boer
In mijn eerste jaar als CEO van BusinessBase ben ik onder de indruk geraakt van de…
Lees verderStartersgids: alles wat je moet weten over Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Ontdek de kracht van een AI-Driven, All-in-One Klantenservice Platform In deze uitgebreide startersgids neemt onze CTO…
Lees verderData & AI-Driven Klantenservice: Hoe Customer Insights en Marketing Data het Verschil maken
Microsoft anticipeert met de ontwikkelingen van Dynamics 365 Customer Service op de twee belangrijkste trends die…
Lees verderDe nieuwste trends voor Microsoft Dynamics 365 Customer Service in 2024
De start van 2024 luidt een nieuw tijdperk in voor Microsoft Dynamics 365. In dit blogartikel…
Lees verderBouncing hard 🦘
De waarheid over bounces, blokkades en onderdrukte lijsten in Dynamics Customer Insights – Journeys Nu Google…
Lees verder‘Copilot is het geheime wapen voor Klantenservice’
In een wereld waar technologische vooruitgang met elke dag toeneemt, heerst soms de vrees dat kunstmatige…
Lees verderWelke nieuwe functionaliteiten komen eraan voor Dynamics Sales?
In de tweede release wave van dit jaar kondigt Microsoft nieuwe functionaliteiten aan voor Dynamics 365…
Lees verderCopilot: De ideale partner voor jouw serviceteam?
Een goede klantenservice is van cruciaal belang voor het succes van veel organisaties. Je klanttevredenheid, retentie,…
Lees verder