Onze kennisbank
Microsoft Copilot: Je nieuwe beste vriend in Sales?
In de dynamische wereld van sales is tijd kostbaar. Je wil dan ook geen energie of…
Lees verderMicrosoft Copilot, een revolutionaire stap binnen Customer Engagement!
De wereld van kunstmatige intelligentie (AI) zit sinds dit voorjaar in een stroomversnelling, met innovaties die…
Lees verderDe lat voor customer engagement ligt hoog
Arjen Jansen is bij BusinessBase specialist op het gebied van customer engagement. In dit blog legt…
Lees verderAlles draait om het gesprek met de klant
Timo Bax is als CTO bij Business Base onder meer verantwoordelijk voor productontwikkeling en innovatie. In…
Lees verderWelke nieuwe features in Dynamics 365 verhogen je sales?
Ook voor Dynamics 365 Sales presenteert Microsoft een waslijst aan nieuwe features. Maar welke hebben in…
Lees verderHet is tijd… De hoogste tijd!
Met de nieuwe functionaliteiten in Real Time Marketing die zijn aangekondigd tijdens Release Wave 1 2023…
Lees verderWelke nieuwe functionaliteiten biedt Dynamics Customer Service?
De release wave van april bevat een flink aantal nieuwe functionaliteiten voor Dynamics Customer Service. Peter…
Lees verderHR-beleid onderbouwen met feiten en data
In de nieuwe Release Wave van Microsoft 365 krijgt ook Dynamics HR een bescheiden upgrade. Belangrijkste…
Lees verderMeer doen in minder tijd
Speciaal voor Power Platform heeft Microsoft programmeertaal Power Fx ontwikkeld. Deze ‘low-code’ gaat nu mee in…
Lees verderLessen in Marketing Automation
Meest gemaakte fouten in Marketing Automation Bad Automations en vijf dingen die we daarvan kunnen leren…
Lees verderHey Google, hoe gebruik ik Voice op mijn Customer Service afdeling?
Als je deze vraag aan Google of een andere Smart Assistant stelt krijg je helaas geen…
Lees verderEvent Marketing, de trends voor 2023
Corona heeft voor marketeers nieuwe uitdagingen gecreëerd. Hoe kun je in een volledig digitale wereld toch…
Lees verder