Onze kennisbank

De Omnichannel Customer Engagement aanpak
Customer Engagement speelt een belangrijke rol in het begrijpen van jouw klant en het leveren van…
Lees verderCRM: niet de tool, maar het doel
Ga jij binnenkort een nieuw CRM systeem implementeren dan is het van essentieel belang om vooraf…
Lees verderAdobe Campaign + Microsoft Dynamics 365 Integration
Adobe is de strategisch partner van Microsoft om marketing automation te koppelen aan Dynamics 365 CRM Customer Engagement.…
Lees verderDynamics 365 en LinkedIn Sales Navigator
Microsoft Relationship Sales is een combinatie van Microsoft Dynamics 365 for Sales en LinkedIn Sales Navigator.…
Lees verderAdobe ontvangt topscores van Gartner
Eerder deze maand werd Adobe Campaign opnieuw erkend door Gartner in zijn Critical Capabilities for Multichannel…
Lees verderHoe zet je Microsoft Dynamics 365 CRM strategisch in?
In dit e-book ontdek je hoe je Dynamics 365 CRM strategisch kunt inzetten om jouw klanten meer meer…
Lees verderService Management in Dynamics 365 CRM
In deze korte video leert u hoe u uw sericemedewerkers de hulpmiddelen kunt bieden die ze…
Lees verderTerugblik Optimale Marketing Automation met Microsoft Dynamics CRM
Vorige week donderdag vond ‘Optimale Marketing Automation met Microsoft Dynamics CRM’ plaats bij Microsoft Nederland. Met…
Lees verderMicrosoft Dynamics CRM in 1 minuut
Microsoft Dynamics CRM maakt het mogelijk dat teams online en offline met elkaar samenwerken geïntegreerd met…
Lees verderMicrosoft Social Engagement
Met Microsoft Social Engagement kunt u actief het web afstruinen om te horen wat klanten over…
Lees verderDe dunne lijn tussen privacy en personalisatie
De dunne lijn tussen privacy en personalisatie Een groot voordeel van CRM is uiteraard de data…
Lees verderCRM 3.0 door procesautomatisering
CRM 3.0 door procesautomatisering In de digitale wereld wilt u een zo compleet mogelijk beeld van…
Lees verder