Onze kennisbank
Filter op:
6 redenen voor de onhoudbare groei van CRM
Uit een onderzoek bleek eerder dit jaar dat digitale marketeers dit jaar voornamelijk in CRM zouden…
Lees verderLeads genereren met het organiseren van seminars en congressen
Organiseert uw bedrijf geregeld seminars, webinars of congressen? Dan wilt u ook graag weten wie er…
Lees verderIn Collaborative Relationships zijn klanten onderdeel van uw team
Wat onderscheid een team van kampioenen van ieder ander willekeurig team? Samenwerking. Dat is ook in…
Lees verderKost het gebruik van CRM meer tijd?
Bedrijven die aan de vooravond staan van een nieuwe CRM implementatie krijgen geregeld te maken met…
Lees verderMet CRM de customer experience verbeteren
Waar CRM in de eerste plaats vaak wordt ingezet voor marketing en sales gaat het bij…
Lees verderHoe laat je medewerkers CRM écht gebruiken
Voor bedrijven die CRM software gaan implementeren kan het een uitdaging zijn om medewerkers ‘aan boord’…
Lees verderWaarom mobiel CRM direct invloed heeft op meer sales
Met de opkomst van mobiele apparaten zoals tablets en smartphones, slimme apps en data in de…
Lees verder