blogs

Microsoft Dynamics CRM in de praktijk

Wat is Account-Based Marketing?

B2B organisaties worden steeds vaker geconfronteerd met een groeiende...

Van relatiebeheer naar Customer Engagement

CRM was voorheen vooral een statische salestool voor het...

Predictive CRM: Een nieuwe revolutie

Machine Learning is een spannende ontwikkeling die voor een...

De kracht van een 360 graden klantbeeld

Met een 360-graden klantbeeld krijg je een holistisch...

De Omnichannel Customer Engagement aanpak

Customer Engagement speelt een belangrijke rol in het begrijpen...

CRM: niet de tool, maar het doel

Ga jij binnenkort een nieuw CRM systeem implementeren...

What's New in Microsoft Dynamics 365 v9

Microsoft is gestart met het uitrollen van de nieuwe...

Adobe ontvangt topscores van Gartner

Eerder deze maand werd Adobe Campaign opnieuw erkend...

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.