blogs

Microsoft Dynamics CRM in de praktijk

Adobe ontvangt topscores van Gartner

Eerder deze maand werd Adobe Campaign opnieuw erkend...

Terugblik Microsoft Inspire 2017

Afgelopen week waren Emo, Jan en Maurits namens BusinessBase...

Terugblik Customer Succes Clinic 2017

Vorige week donderdag 8 juni was BusinessBase hoofdsponsor...

7 CRM trends in 2017

Nieuwe klanten werven kost geld. Sterker nog; het werven...

Save the Date: Customer Success Clinic 2017

BusinessBase is platinum sponsor van Customer Success Clinic 2017!...

eXtreme 365 | nieuwste Dynamics 365 CRM ontwikkelingen

Van 13 tot 15 maart is BusinessBase met...

Fenestrae live met de Dynamics 365 Service Portal

Fenestrae levert meer dan 25 jaar wereldwijd documentmanagement...

Terugblik Optimale Marketing Automation met Microsoft Dynamics CRM

Vorige week donderdag vond 'Optimale Marketing Automation met...

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.