Emo is ondernemer in hart en nieren. Met meer dan 20 jaar managementervaring op de klok bij verschillende software- en ICT bedrijven kent hij elk proces dat zich binnen een commerciële organisatie afspeelt. Van het vinden van leads tot en met het behoud van klanten. Naast zijn rol als CEO van businessbase vervult hij bij twee vooraanstaande bedrijven een rol in de raad van advies.
BusinessBase. Customer Engagement Engineers.
In een wereld waarin iedereen jouw klant kan zijn, vormen klantkennis en de mogelijkheid om daarop in te spelen de sleutel tot succes. BusinessBase begrijpt dat als geen ander en geeft je de strategie en de tools in handen om meer rendement te halen uit bestaande en nieuwe relaties. Met inzicht, glasheldere processen en de mogelijkheid om op het juiste moment met de juiste boodschap waardevolle contacten te leggen met jouw (potentiële) klanten.
BusinessBase helpt je met het ordenen van mensen en processen en maakt de vertaalslag naar Engagement Management, Marketing Automation en Customer Engagement Intelligence. Zo zetten we je hele organisatie op scherp voor het leveren van een optimale klantervaring met maximaal rendement. Van data-analyse tot en met intelligente geautomatiseerde campagnes en van het eerste klantcontact tot het afhandelen van een klacht.
Aanpak
De BusinessBase business lines dekken het volledige Customer Engagement werkveld af. Customer Engagement Management richt zich op optimale en samenhangende marketing-, sales- en klantprocessen. We werken aan slimmere marketing, effectievere sales en betere service. Onze Marketing Automation specialisatie gebruiken we om alle backend marketing en sales processen zoveel mogelijk te automatiseren. Terwijl we met onze Data Analytics & Integration oplossingen de beschikbare klant- en marktdata analyseren en inzetten voor effectievere campagnes en klantcontacten.
BusinessBase biedt een volledige end-to-end dienstverlening. We adviseren bij strategievorming en realiseren Implementatie- en Migratieprojecten. Door middel van Continuous Innovation zorgen we dat Customer Engagement omgevingen constant worden verbeterd en organisaties aan de top blijven. Onze Customer Engagement Managed Service zorgt dat klanten zich volledig op hun marketing en sales strategie en plannen kunnen richten. BusinessBase verzorg het technisch beheer en alle operationele taken.
Alle Customer Engagement competenties in huis
Premium partner
Kwaliteit gegarandeerd
Samen sterker
Een volwaardig cloudbased Customer Engagement ecosysteem
Met de combinatie van Microsoft Dynamics 365, de uitgebreide Azure cloud dienstverlening en het omvangrijke portfolio aan verdere oplossingen - van Office en Skype tot PowerBI en Cortana - biedt Microsoft een volwaardig ecosysteem binnen het Customer Engagement vakgebied. Een set van samenhangende oplossingen waar vrijwel dagelijks aanvullingen voor worden aangekondigd. Om die krachtige set gereedschappen effectief in te zetten binnen uw organisatie, heeft u een partner nodig die in-depth kennis heeft ontwikkeld van dat Microsoft landschap. Niet zomaar een Microsoft expert, en zelfs niet zomaar een Microsoft partner. Businessbase maakt als zogenaamde Microsoft Managed Partner deel uit van een kleine groep specialistische partijen in Nederland die vooroplopen met advies, migratie, implementatie en beheer van Microsoft Cloud diensten. Daar zijn we trots op, maar belangrijker is dat u ervan profiteert. Door het juiste advies, de optimale keuzes en werkende oplossingen.
BusinessBase heeft een nauw samenwerkingsverband met de faculteit Informatics van de Universiteit van Utrecht om innovatie in de ontwikkeling van software te versterken. Via afstudeerplekken en een vaste plek in onze raad van advies wordt kennis en kunde uitgewisseld. Ook worden onderzoeken over implementatietechnieken en methodes van softwareontwikkeling bij en voor BusinessBase uitgevoerd.
BusinessBase is als Gold Partner verbonden aan de Dynamics user group, hét platform voor het uitwisselen van kennis en ervaringen met andere Dynamics experts. Onze Gold Partnership biedt onze klanten de garantie dat ze altijd het beste uit Dynamics NAV, AX en Engagement Management programmatuur kunnen halen. Samen weten we meer en staan we sterker. www.dynug.nl
Wil jij Dynamics 365 CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?
Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.
Download het e-book: CRM als hart van je strategie.
