Wie we zijn

Gedreven specialisten die Customer Engagement voor je laten werken
Visie

BusinessBase. Customer Engagement Engineers.

In een wereld waarin iedereen jouw klant kan zijn, vormen klantkennis en de mogelijkheid om daarop in te spelen de sleutel tot succes. BusinessBase begrijpt dat als geen ander en geeft je de strategie en de tools in handen om meer rendement te halen uit bestaande en nieuwe relaties. Met inzicht, glasheldere processen en de mogelijkheid om op het juiste moment met de juiste boodschap waardevolle contacten te leggen met jouw (potentiële) klanten.

BusinessBase helpt je met het ordenen van mensen en processen en maakt de vertaalslag naar Engagement Management, Marketing Automation en Customer Intelligence. Zo zetten we je hele organisatie op scherp voor het leveren van een optimale klantervaring met maximaal rendement. Van data-analyse tot en met intelligente geautomatiseerde campagnes en van het eerst klantcontact tot het afhandelen van een klacht.

Het team

Alle Customer Engagement competenties in huis

Emo Prins
Emo Prins
CEO
Profiel bekijken
Profiel inklappen

Emo Prins

CEO

Emo is ondernemer in hart en nieren. Met meer dan 15 jaar managementervaring op de klok bij verschillende software- en ICT bedrijven kent hij elk proces dat zich binnen een commerciële organisatie afspeelt. Van het vinden van leads tot en met het behoud van klanten. Naast zijn rol als CEO van businessbase is hij de initiatiefnemer en voormalig organisator van het branchecongres ICT ondernemerschap en vervult hij bij twee vooraanstaande bedrijven een rol in de raad van advies.

Ivo Jonckers
Ivo Jonckers
COO
Profiel bekijken
Profiel inklappen

Ivo Jonckers

COO

Ivo is niet snel tevreden. Daarom vraagt hij graag door om zeker te zijn dat zijn advies je écht verder brengt. Dankzij meer dan 15 jaar ervaring in het implementeren van professionele bedrijfssoftware binnen kleine en middelgrote organisaties weet hij als geen ander waar hij over praat. Ivo is binnen businessbase verantwoordelijk voor alle ondersteunende activiteiten op het gebied van productontwikkeling, implementatie en support.

Timo Bax
Timo Bax
CTO
Profiel bekijken
Profiel inklappen

Timo Bax

CTO

Timo eet, slaapt en drinkt Microsoft Dynamics CRM en ligt met een slaapzak voor de deur als er nieuwe ontwikkelingen zijn. Onder zijn leiding halen onze developers, support engineers, technisch specialisten keer op keer het beste uit zichzelf.

Premium partner

Certificering

Kwaliteit gegarandeerd

Partners

Samen sterker

Universiteit Utrecht

BusinessBase heeft een nauw samenwerkingsverband met de faculteit Informatics van de Universiteit van Utrecht om innovatie in de ontwikkeling van software te versterken. Via afstudeerplekken en een vaste plek in onze raad van advies wordt kennis en kunde uitgewisseld. Ook worden onderzoeken over implementatietechnieken en methodes van softwareontwikkeling bij en voor BusinessBase uitgevoerd.

Microsoft

BusinessBase is een Microsoft partner op het gebied van Customer Engagement Management en Application Development. Onze oplossingen voldoen aan de hoogste eisen die Microsoft stelt op het gebied van standaarden, technische stabiliteit en documentatie. BusinessBase is het op een na grootste Microsoft Engagement Management competence center in de Benelux en beschikt over aantoonbare expertise in Engagement Management implementaties.

Dynamics Hub

BusinessBase is als Gold Partner verbonden aan de Dynamics user group, hét platform voor het uitwisselen van kennis en ervaringen met andere Dynamics experts. Onze Gold Partnership biedt onze klanten de garantie dat ze altijd het beste uit Dynamics NAV, AX en Engagement Management programmatuur kunnen halen. Samen weten we meer en staan we sterker. www.dynug.nl

  Download factsheets

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.