Customer Engagement Management Service

Technisch beheer en operationele taken volledig uitbesteed

BusinessBase biedt Customer Engagement als managed service. Steeds meer organisaties willen zich concentreren op hun Customer Engagement strategie en de uitvoering daarvan. De technische realisatie, het beheer van software en systemen en eventueel ook verdere operationele taken willen ze uitbesteden. BusinessBase ondersteunt dit met onze Customer Engagement Managed Service. 

Afhankelijk van de klantsituatie biedt BusinessBase verschillende service levels, van basis onderhoud met tweedelijns support tijdens kantooruren tot proactief beheer en 24/7 dienstverlening op locatie. Servicevensters, responsetijden en rapportages worden vastgelegd in heldere SLA’s.

BusinessBase beheermogelijkheden:

  • installatie, online en hosted
  • verschillende support levels
  • functionele periodieke ondersteuning
Vincent Groenheijde
"Ik vertel je graag meer over beheer"
Neem contact op met Vincent.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.