Engagement Management beheer

optimale werking gegarandeerd

Microsoft Engagement Management kan op drie manieren worden uitgeleverd: op locatie bij jouw organisatie of IT-partner, via Microsoft Online of via onze partner, gehost in een private cloud. In alle gevallen kunnen wij zorgen voor de juiste ondersteuning en upgrading zodat alles goed getest kan blijven draaien.

Om de kans op problemen te verkleinen kan BusinessBase de medewerkers binnen jouw organisatie periodiek ondersteunen in het juiste gebruik van het Engagement Management systeem. Mocht er onverhoopt toch service nodig zijn, dan is het goed om te weten dat BusinessBase diverse service levels biedt. Van service op afroep tot 24/7 wereldwijde ondersteuning.

BusinessBase beheermogelijkheden:

  • installatie, online en hosted
  • verschillende support levels
  • functionele periodieke ondersteuning
Roger Comley
"Ik vertel je graag meer over beheer"
Neem contact op met Roger.
Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.