CRM Strategie

CRM is a hub

CRM werkt alleen als het gebaseerd is op een goede CRM-strategie. Businessbase gelooft in de ‘CRM is a hub’-strategie, waarbij we ervan uitgaan dat CRM-systemen gevoed worden door andere systemen en dat de gebruikers zodoende geautomatiseerd gevoed worden met de juiste informatie. Laat het CRM systeem voor je werken.

CRM als een 'Customer Action Hub'

Samen CRM doelen bepalen en zorgen dat we deze als richtlijn gebruiken bij nieuwe functionaliteit. We bepalen de juiste CRM-strategie door samen met de klant de bedrijfsprocessen nauwkeurig in kaart te brengen. Daarvoor werken we samen op basis van SCRUM. Door samen de verandering in te zetten kunnen we CRM een nieuwe rol geven, van informatiesysteem naar slim systeem waarin alles interacties met klanten op het juiste moment met de juiste waarde worden uitgevoerd.

Door de integraties met de backoffice en het CRM-systeem te integreren maakt het mogelijk om over de gehele linie alle contactpunten met de klant te kunnen managen wat leidt tot het verbeteren van de customer engagement.

Emo Prins
"Ik wil je graag meer vertellen over CRM strategie."
Neem contact op met Emo.
Het maximale uit CRM halen?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.