Onze kennisbank

Blog

Luister naar uw klanten met Microsoft Social Engagement

Microsoft Social Engagement Met Microsoft Social Engagement kunt u actief het web afstruinen om te horen

Lees verder
Blog

Machine Learning. De volgende stap binnen CRM?

CRM is en blijft zich ontwikkelen. Waar andere soorten software al een tijdje stilstaan in hun

Lees verder
Blog

Social CRM als marketinginstrument

Social media heeft gezorgd voor een belangrijke ontwikkeling van CRM systemen. Waar dat voorheen wat ‘statisch’

Lees verder
Blog

CRM en Marketing Automation

Moderne marketing is steeds meer aan het verschuiven. Aan de ene kant staat het bedrijf dat

Lees verder
Blog

Cloud CRM Datadriven

Voor langere tijd hebben kleine en middelgrote bedrijven mogelijkheden gemist op het gebied van data en

Lees verder
Blog

CRM zonder persoonlijke communicatie is GEEN CRM

Het is niet voor niets dat de afkorting CRM begint met ‘customer’, de software richt zich

Lees verder
Blog

Voorkom deze 5 fouten bij uw CRM implementatie

CRM verandert je organisatie. Dat is natuurlijk positief, maar die verandering brengt ook uitdagingen met zich

Lees verder
Blog

CRM maakt de multichannel service uitdaging makkelijker

Het is voor bedrijven de afgelopen 10 jaar steeds lastiger geworden om klanten tevreden te stellen en

Lees verder
Blog

Zoekmachine Marketing met CRM verbinden, hoe doe je dat?

Voor veel bedrijven is het online kanaal een steeds grotere bron van klanten. Zowel organische- als

Lees verder
Blog

Hoe motiveer je sales om CRM ook echt te gebruiken?

De implementatie van CRM software brengt vele uitdagingen mech in een leadlijst bij het salesteam bezorgen.

Lees verder
Blog

CRM inzetten om de sales pipeline te vullen

Om de groei van een bedrijf te stimuleren moeten de juiste tools worden ingezet om bepaalde

Lees verder
Blog

De snelle ontwikkeling binnen Social CRM

Waar CRM een aantal jaren geleden nog een statisch karakter had en puur werd gebruikt om data

Lees verder