Onze kennisbank
Luister naar uw klanten met Microsoft Social Engagement
Microsoft Social Engagement Met Microsoft Social Engagement kunt u actief het web afstruinen om te horen…
Lees verderMachine Learning. De volgende stap binnen CRM?
CRM is en blijft zich ontwikkelen. Waar andere soorten software al een tijdje stilstaan in hun…
Lees verderSocial CRM als marketinginstrument
Social media heeft gezorgd voor een belangrijke ontwikkeling van CRM systemen. Waar dat voorheen wat ‘statisch’…
Lees verderCRM en Marketing Automation
Moderne marketing is steeds meer aan het verschuiven. Aan de ene kant staat het bedrijf dat…
Lees verderCloud CRM Datadriven
Voor langere tijd hebben kleine en middelgrote bedrijven mogelijkheden gemist op het gebied van data en…
Lees verderCRM zonder persoonlijke communicatie is GEEN CRM
Het is niet voor niets dat de afkorting CRM begint met ‘customer’, de software richt zich…
Lees verderVoorkom deze 5 fouten bij uw CRM implementatie
CRM verandert je organisatie. Dat is natuurlijk positief, maar die verandering brengt ook uitdagingen met zich…
Lees verderCRM maakt de multichannel service uitdaging makkelijker
Het is voor bedrijven de afgelopen 10 jaar steeds lastiger geworden om klanten tevreden te stellen en…
Lees verderZoekmachine Marketing met CRM verbinden, hoe doe je dat?
Voor veel bedrijven is het online kanaal een steeds grotere bron van klanten. Zowel organische- als…
Lees verderHoe motiveer je sales om CRM ook echt te gebruiken?
De implementatie van CRM software brengt vele uitdagingen mech in een leadlijst bij het salesteam bezorgen.…
Lees verderCRM inzetten om de sales pipeline te vullen
Om de groei van een bedrijf te stimuleren moeten de juiste tools worden ingezet om bepaalde…
Lees verderDe snelle ontwikkeling binnen Social CRM
Waar CRM een aantal jaren geleden nog een statisch karakter had en puur werd gebruikt om data…
Lees verder