Onze kennisbank
De customer experience sturen door social media
De customer experience sturen door social media Het internet en social media in het bijzonder hebben…
Lees verder5 noodzakelijke stappen voor CRM integratie
Wanneer u op het punt staat om Customer Relationship Management te gaan integreren binnen uw organisatie,…
Lees verderDe invasie van social media in CRM
De afgelopen jaren heeft social media een enorme opmars gemaakt, en daarmee heeft de manier waarop…
Lees verderLaat uw database voor u werken
Laat uw database voor u werken Er zijn veel factoren om rekening mee te houden wanneer…
Lees verderSucces begint bij het managen van de klantervaring
Dat ontevreden klanten geld kosten, dat mag geen nieuws genoemd worden. Wat echter interessant is –…
Lees verder3 succesfactoren voor CRM
Na het investeren in een CRM-oplossing is het belangrijk dat het pakket op een juiste manier…
Lees verderReputatie: de echte ‘R’ in CRM
Wanneer we kijken naar de rol van CRM binnen organisaties, wordt het managen van relaties steeds…
Lees verderDe rol van Social CRM binnen uw organisatie
De enorme groei van social media heeft in de afgelopen jaren gezorgd voor een andere dynamiek…
Lees verderHoe bedrijven in de toekomst met hun klanten communiceren
De grootste software-markt op dit moment? Afgaande op de cijfers is dat customer relationship management, of…
Lees verderIntegreer CRM succesvol met andere bedrijfsapplicaties
De ontwikkelingen binnen CRM gaan hard. Door de toenemende vraag naar informatie over en management van…
Lees verderHoe vind ik de juiste Microsoft CRM-implementatie partner?
Het kiezen van de juiste partner voor je Microsoft Dynamics CRM-implementatie is cruciaal. Met zo veel…
Lees verderRedenen om Microsoft Dynamics CRM te kiezen
Microsoft Dynamics CRM is wereldwijd de snelst groeiende oplossing voor (online) sales, service en marketing. Meer…
Lees verder