Onze kennisbank

Blog

De customer experience sturen door social media

De customer experience sturen door social media Het internet en social media in het bijzonder hebben

Lees verder
Blog

5 noodzakelijke stappen voor CRM integratie

Wanneer u op het punt staat om Customer Relationship Management te gaan integreren binnen uw organisatie,

Lees verder
Blog

De invasie van social media in CRM

De afgelopen jaren heeft social media een enorme opmars gemaakt, en daarmee heeft de manier waarop

Lees verder
Blog

Laat uw database voor u werken

Laat uw database voor u werken  Er zijn veel factoren om rekening mee te houden wanneer

Lees verder
Blog

Succes begint bij het managen van de klantervaring

Dat ontevreden klanten geld kosten, dat mag geen nieuws genoemd worden. Wat echter interessant is –

Lees verder
Blog

3 succesfactoren voor CRM

Na het investeren in een CRM-oplossing is het belangrijk dat het pakket op een juiste manier

Lees verder
Blog

Reputatie: de echte ‘R’ in CRM

Wanneer we kijken naar de rol van CRM binnen organisaties, wordt het managen van relaties steeds

Lees verder
Blog

De rol van Social CRM binnen uw organisatie

De enorme groei van social media heeft in de afgelopen jaren gezorgd voor een andere dynamiek

Lees verder
Blog

Hoe bedrijven in de toekomst met hun klanten communiceren

De grootste software-markt op dit moment? Afgaande op de cijfers is dat customer relationship management, of

Lees verder
Blog

Integreer CRM succesvol met andere bedrijfsapplicaties

De ontwikkelingen binnen CRM gaan hard. Door de toenemende vraag naar informatie over en management van

Lees verder
Blog

Hoe vind ik de juiste Microsoft CRM-implementatie partner?

Het kiezen van de juiste partner voor je Microsoft Dynamics CRM-implementatie is cruciaal. Met zo veel

Lees verder
Blog

Redenen om Microsoft Dynamics CRM te kiezen

Microsoft Dynamics CRM is wereldwijd de snelst groeiende oplossing voor (online) sales, service en marketing. Meer

Lees verder