blogs

Microsoft Dynamics CRM in de praktijk

Microsoft Dynamics CRM 2016 Spring Release

Vandaag kondigt Microsoft de Dynamics CRM 2016 Spring release...

Hoe Machine Learning CRM automatisch kan verbeteren

Dagelijks zijn er nieuwe ontwikkelingen op het...

4 CRM trends voor 2016

CRM heeft de afgelopen jaren snelle ontwikkelingen...

BusinessBase is ISO 27001 gecertificeerd

BusinessBase is sinds eind november officieel ISO/IEC 27001-gecertificeerd....

Nieuw in Microsoft Dynamics CRM 2016

Microsoft heeft vandaag de nieuwe Dynamics CRM 2016 (Versie...

De macht ligt bij de klant

De macht ligt bij de klant. Dat zou een...

Upgrade naar Microsoft Dynamics CRM 2016 Online

Microsoft is volop in beweging en heeft onlangs de...

Waarom organisaties investeren in een nieuwe CRM strategie

Er zijn vele redenen waarom organisaties investeren in een...

Microsoft Dynamics CRM 2016

Microsoft heeft vandaag aangekondigd dat de volgende en meest...

Het moment van de waarheid in leadconversie

Het leren kennen van klanten is een belangrijk onderdeel...

Hoe krijg je customer engagement gerealiseerd?
Haal jij alles uit Microsoft Dynamics CRM?

Wil jij CRM strategisch in zetten om je klanten meer op maat te bedienen, je bedrijf efficiënter te laten werken en tegelijkertijd te ontdekken bij welke klanten de precieze knelpunten en kansen liggen?

Vanuit een betere klantervaring naar een hogere klant tevredenheid en groeiend rendement.

Download het e-book: CRM als hart van je strategie.

Na de link met de download krijg je nog twee e-mails van ons: een met een andere eBooksuggestie en een om je e-mailvoorkeuren te vragen.